środa, 30 września 2015

LIEBSTER BLOG AWARD

Z racji tego, że zostałam nominowana przez +Magdalenne Blog  do akcji Liebster Blog Award odpowiadam na Jej pytania. 
Dziękuję za zainteresowanie! :-)


1. Ulubiona część makijażu?
Uwielbiam pudrować twarz. Lubię patrzeć jak staje się matowa i gładka :)

2. Blogi o jakiej tematyce lubisz czytać najbardziej?
Kosmetycznej, kularnej.

3. Jeden krok do idealnej cery?
Niestety jeszcze go nie opatentowałam :D 

4. Paznokcie długie, czy krótkie?
Bardzo podobają mi się długie, lecz niestety z moimi trochę kiepsko.. Ale olejowanie poszło w ruch! :)

5. Jak często wychodzisz bez makijażu?
Przyznam się bez bicia, że wcale.

6. Co lubisz robić w deszczowe dni?
Oglądać filmy, chodzić po centrum handlowym :)

7. Co lub kto, najlepiej poprawia Ci humor?
Zdecydowanie mój Partner!

8. Kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie życia?
Puder! Niezawodny i niezastąpiony.

9. Zakupy online, czy stacjonarnie?
Stacjonarnie, ale zdarza kupić mi się coś w internecie :)

10. Czego nie może zabraknąć w Twojej torebce?
Oczywiście pudru! Nie wspominając o telefonie bez którego nigdzie się nie ruszam.

11. Kosmetyki naturalne, czy drogeryjne?
Drogeryjne.



Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz