niedziela, 14 czerwca 2015

Start..

W życiu każdego człowieka przychodzi moment rozmyślań nad swoim życiem, czas podsumowań i nowych wyzwań. W moim życiu właśnie nadszedł ten oto moment i postanowiłam zacząć robić coś dla siebie, robić to co lubię i zagłębić się w to dość mocno.
Zawsze mówiłam, że nie mam czasu, choć miałam go w nadmiarze a wieczór zamiast na czymś pożytecznym, kończył się na oglądaniu kolejnego odcinka "Pierwszej Miłości".
Nie wiem jak poradzę sobie z pisaniem bloga, gdyż robię to pierwszy raz, jednak chcę po prostu spróbować czegoś co naprawdę lubię.
Kiedyś pisałam tylko dla siebie..zapisywałam kartki, jedna po drugiej..później przestałam, jednak było mi z tym źle, a teraz postanowiłam, że będę pisać w taki sposób.
Z każdym wpisem poznacie mnie coraz bardziej i mam nadzieję, że wcale nie będzie Wam to przeszkadzać, a wręcz przeciwnie- będziecie chcieli więcej :)

W takim razie zapraszam do czytania, pozdrawiam ciepło!


3 komentarze: